söndag, januari 08, 2006

Tillbakablick


December i London

6 kommentarer:

Vild-hallon sa...

Vilken underbar bild av London!

Jag har tillbringat en vinter i en liten by i norra England. Jag har aldrig frusit så i hela mitt liv, det var egentligen inte särskilt kallt men det blåste - hela tiden. Och isoleringen i husen var nog minimal, det var yllekläder och varma tofflor som gällde. Jag menar som jämförelse med hur vi har det här ibland, visserligen snöigt och kallt, men jag fryser definitivt mindre här i Sverige.

Malin sa...

Ja vilken underbar bild...
Jag har min mamma ca två timmar söder om London..

Karin sa...

Vild-hallon: Jag spenderade en vintermånad i Australien och tror heller inte jag frusit så mycket i hela mitt liv, trots att temperaturen låg mellan 15 och 20 grader på dagarna. Tricket ligger i isoleringen... Det kändes varmare ute än inne!

Malin: Lyllos dig! Jag vill också ha en mamma nära London... ibland i alla fall! :D

Fisso sa...

London rules!

Malin sa...

Karin: det är inte alltid så kul... Det kan jag lova.. Nu har jag två mammor som tur är.. En i grannbyn och en i England... Konstigt... Japp!!!
Adopterad till Sverige men har sökt upp min biologiska mamma i England...

Karin sa...

Oj, två mammor. Ser genast klara för- och nackdelar där!