lördag, januari 14, 2006

Pizza

Det blir pizza.
Hemmagjord alltså(herregud, vad tror ni om mig...hrm). Jag kom på den ultimata lösningen. Alla gör sin egen pizza. Så om maten sög så var det iaf inte mitt fel. Och så slipper jag maximalt med matlagning.

Nu kanske ni undrar hur mycket jag fick gjort idag. Få se här nu...

Duschat - check
Sminkat mig - check
Gått runt och stönat och tyckt allmänt synd om mig själv pga en dundrande huvudvärk - check.

Ja det var väl det jag hade på listan? Har jag för mig.

På den ljusa sidan har vi handlat och kommit hem och det är fortfarande 15 min kvar tills de kommer. Med andra ord kommer de inte att behöva vänta utanför dörren idag. En förbättring från förra gången. 1 vuxenpoäng till mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Har du kundkort i någon livsmedelsbutik?

Malin sa...

Hemgjord pizza är jätte gott!!!

Vild-hallon sa...

Inget fel på pizza... får man plocka ihop sin egen så är det ju underbart. En kul umgängesgrej också, att laga mat tillsammans.