tisdag, januari 10, 2006

Dubbel otur

I dagens tidning står det att Arnold Schwarzenegger och hans son var med om en mc-olycka. En bil backade ut rakt framför dem och olyckan var ett faktum. Ingen skadades allvarligt.

Jag tycker mest synd om killen/tjejen som backade ut den där bilen. Hur gick tankegången?
Shit, jag har backat på någon! Shit, shit, shit!!
I'm so sorry are you alright mr.. ehh.. sir... ehh.. governor Schwarzenegger????(Shoot me please.. somebody?)

Om jag någonsin har oturen att göra något liknande kan ni ge er på att kungen är på besök i närheten... Jajamensan!

2 kommentarer:

Frk Fleggman sa...

Inte riktigt lika illa men nästan; Jag lånade en kompis Amazon - körde av vägen rätt på en sten och kvaddade hela bilen. Oj. Han fick då låna sin pappas bil - och körde rakt ut i en korsning och krockade med... en polisbil! Oj en gång till.

Thérèse sa...

När mitt körkort var alldeles nytt och jag var yngre lyckades jag kvadda pappas bil ordentligt genom en snabb inbromsning på ishal gata så jag åkte rakt in i ett staket, visserligen i mycket låg fart men det räckte. Var tillräckligt jobbigt utan vare sig Arnold eller kungen i närheten