onsdag, januari 11, 2006

Identitetskris?

Jag drömde inatt att jag var jagad av den där läskiga typen ur "The Terminator". Han den där silvriga typen som man inte kunde ta dö på.
Precis när han skulle få tag på mig förvandlades jag till en katt(!!). Och han märkte det inte ens! Jag blev en katt och mina kumpaner(som jag inte vet vilka de var) blev kaniner.
Så var vi i en lokal som såg ut som ett dagis. Vi kunde inte ta oss därifrån och den här läskiga typen var tydligen djurvän i alla fall, för han stannade.
Sen började vi svettas och då visste jag att förtrollningen var på väg att brytas.
Precis när jag blir mig själv igen så står Läskiga Typen framför mig och han blir naturligtivs helt bindgalen när han ser att jag är jag och inte en katt.
Jag flyr ut genom ett fönster(som jag för en millisekund avgör om jag bara ska hoppa rakt igenom eller öppna först. Jag öppnar fönstret.), Läskiga Typen är mig hack i häl och sen vaknar jag. Med hjärtklappning.

Jag oroar mig nu för min mentala hälsa. Det här trodde inte ens jag om mig själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror din dröm hade något med ditt inlägg om Arnold att göra.
Tänk dig själv, du backar och ser i backspegeln att Terminator är där... Hilfe!
Det var nog ditt undermedvetna som plockade upp det helt enkelt. :)

Karin sa...

Ja det kanske var Arnold som spökade... ha ha