onsdag, november 30, 2005

Städdag

Jag har inte tid att blogga idag.
Om jag ska fly verkligheten på fredag, vill jag inte komma hem till en allt för bister verklighet på söndag.
Alltså ska här städas, tvättas och strykas.
Punkt slut.

En sak bara!

Hur irriterande och avskyvärt är det inte när en nagel går av, bara lite grann, så långt in att det inte ens hjälper att klippa av den?
Hår fastnar i den där lilla sprickan och dras igenom. Uuaahh... *ryser*
Fluffiga vantar, filtar, halsdukar, mössor, ALLT fastnar! Vidrigt!
Jag har just nu, på min högra hand(naturligtvis eftersom jag är högerhänt),två fall av dessa små sprickor.
Jag ser det som ett handikapp. Eventuellt måste jag beställa tid på salong för att få håret tvättat(yeah right). Undrar om man kan få bidrag från regeringen?

Och idag ska jag inte blogga. Städa var det. Inte blogga.

För sent.

Inga kommentarer: