torsdag, februari 02, 2006

Kom att tänka på...

Enligt min mor var jag trött, högljudd och hungrig när jag var bebis. Tänk att mina huvudsakliga karaktärsdrag yttrade sig så tidigt.
Min mor har även berättat att jag föddes någon vecka efter beräknat datum. Jag ger mig tusan på att jag försov mig till min egen födelse. Jag är the queen of försovning.
Däremot lär jag ha kommit ut som en champagnekork när det väl var dags. Den stilen kör jag än idag. Jag drar i det längsta ut på allt jobbigt, men sen är det ketchupeffekten som gäller.

Och vad ville jag säga med det här då?

Nej, inget speciellt. Kom bara att tänka på det.

1 kommentar:

Malin sa...

Tänk så olika människor är.. Jag är tvärt om dig.. Kan inte släppa förrän jag gjort det jag ska.. Lämnar aldrig saker ogjorda eller väntar med att göra det..