lördag, februari 25, 2006

Fill in the blanks

Och då kanske ni sitter där och tycker det är underligt att jag bloggar om min väggalmanacka? (Just här i det här ögonblicket när jag skulle skriva nästa rad lyckas jag med konsten att spilla en halv kopp kaffe ner i urringningen på min morgonrock. Det var först en varm känsla, men nu börjar det svalna. Men du Murphy, jag skrattar dig i ansiktet! Jag tänker inte röra mig förrän jag skrivit klart!)
Ni kanske tycker det är lite underligt och fantasilöst att sitta och blogga om att den australienska almanackan börjar med söndagar. Ni kanske tänker att den här bruttan inte har mycket att blogga om nuförtiden.
Men det är där ni har fel! Fel, fel, fel, feeel!
Jag har visst saker att blogga om, spännade och roliga saker, men jag får inte. Mina händer är bundna och fingrarna ihopklistrade.(Nu bränns det lite, tur att jag har mycket mjölk i kaffet...)
Så var det med det. Men jag kan väl säga såhär mycket.

Idag__________________________________________. Det ni! __________ dammsuga_______________________________. _______hockey______________________________mat?
Sen_____________________________katterna________________
________. Men å andra sidan__________________________laga mat__________________________. Nu måste jag gå och duscha!

Så det så! Och ni som trodde att en väggalmanacka med grodor var det mest intressanta i mitt liv just nu... HA!

1 kommentar:

Karin sa...

Lite vardags-edge där ser jag! Annars tycker jag att non-stop och såna där små skogsbär skall tuggas ihop.
Kan vara något att prova i framtiden?