onsdag, februari 08, 2006

Inget snusk här inte

Sen jag skaffade Statcounter har jag hållt ett öga på vilka google-sökningar som min sida kan tänkas komma upp på. Hittills har det varit sökningar som "kulturkrockar", "trotsåldern", "kinderägg" och "att fylla 30". Ingenting allt för skumt. De senaste dagarna har detta ändrats dock.
Nu vet jag inte om jag vågar skriva vad de sökt på, för då kommer ju min sida att dyka upp på fler icke rums-rena sökningar. Men det har handlat om fuktighetsfaktorn på flickor och hur kött från homo sapiens kan tänkas smaka. En annan sökning handlade om hur man får sin kvinna till de svindlande höjderna. Om jag säger så.

Så dök alltså min sida upp. Vilken besvikelse. För dem.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det kan jag tänka mig, att man kanske blir besviken om man googlar på något kannibalismrelaterat och landar här... Det har jag alltså inte gjort, för att klargöra den saken. Jag hittade din blogg av en slump (en länk från en annan blogg) och jag tycker den är urkul! Mitt jobb kan ibland vara ganska tråkigt och sysslolöst (hoppas min chef inte hittat till din blogg ;), då fördriver jag tiden med att slösurfa, men de senaste dagarna har jag läst på din blogg. Och har haft mycket roligt! Jag började nästan skratta högt både åt "sjukskökan" och åt din minstings aggresioner mot jultomten - detta medan jag satt på biblioteket... Inte bra!

Karin sa...

Vad roligt att du tycker om den! Tack!
För min del får du skratta högt när du vill! :D

Anonym sa...

run away with me?:)
leave that aussie guy you call a husband and i will promise you a life time and beyond of my devoted love, for someone as gorgeous as you surely deserves to walk upon fresh rose pedals where ever you desire to stroll. Humbled i would be if you would allow me to walk infront of you and beautify your path way. Honored i would be to walk beside you and take your hand. For i truly am nuts about you:) Love your smile

Karin sa...

I am truly flattered but I'm sorry to inform you that all the things you offer has already been granted me by my husband. He is the one and only for me... you silly man ;)

Anonym sa...

hehe next time huh;)

Anonym sa...

va härligt, cyberragg.