torsdag, juni 15, 2006

Ålderdomlig?

Jag har skrivit förut om min analkande 30-årsdag. Det är förövrigt bara lite drygt fyra månader kvar. Fyra månader kvar av 20-nånting och sen...

Min trettioårskris som jag officiellt inledde dagen efter min 29-årsdag har gått lite upp och ner. Från hopp till förtvivlan och tillbaka igen. Men bara för att spä på förtvivlanbiten lite så får jag ofta upp en viss typ av anmärkning när jag skriver i Word.

"I vanlig text kan ordet kännas ålderdomligt eller främmande".

JAHA!! Men URSÄKTA mig då!

3 kommentarer:

S-Man sa...

En annan ligger tio år efter med allting och har således sin 30-årskris nu!

WTF!?

superkryp sa...

Att bli äldre är bättre än alternativet, brukar jag säga. :)

Karin sa...

Sman: Då kallas det 40-årskris! ;P

superkryp: Ja det går alltid att se allting på två sätt. Ditt är ett bra ett också!