onsdag, juni 07, 2006

Anarki

Jag vet inte vad det är med mig på sistone, men orden vill inte lägga sig i rätt ordning. Det råder fullständig anarki i mitt ordförråd. Det är som om någon har vänt upp-och-ner på mitt mentala kartotek och spritt ut alla korten i en jättelik sjö. Sen har de bakbundit alla meningsbyggnadssoldater och kastat i dem med betongtofflor på. Att jag har kommit såhär långt är ett rent under.

Jag behöver inspiration. Livbojar. Slagborrar.

Samtidigt som jag sitter här och försöker få ihop något läsvärt har jag också börjat på en liten novell. Nej, den ska inte publiseras här på bloggen. Jag skriver den för mig själv, för att se om jag kan. Jag har en karaktär, en kvinna. Nu behöver jag hjälp med en storyline. Vad ska hända med henne? Nej, det ska inte handla om mig själv.
Jag är öppen för förslag och idel öra...

5 kommentarer:

S-Man sa...

Hörrödurusörru... Sånt häringa e jag grym på! Har värsta upplägget här ska'ru veta. Ska bara...

Karin sa...

LosMannosDelMares: Inga mer ska bara! Lägg upp bara... *nyfiken*

S-Man sa...

Ermhf!
Fick precis skrivkramp...

S-Man sa...

Huh...... nähh.....

Jag försökte verkligen

Karin sa...

Hahaha... då tackar jag för ansträngningen iaf då ;)