måndag, augusti 07, 2006

Semester weekend





Vad gjorde ni i helgen då?

6 kommentarer:

Vild-hallon sa...

Vilka vackra bilder! Min helg har väl varit snarlik de två översta.... inget tivoli men det kanske blir i veckan som kommer istället.

S-Man sa...

Jobba jobba joo-oba!
Börjar känna av min narkolepsi.

Karin sa...

Hallon: Alltid skoj med lite karuseller då och då, men inget går upp mot skärgården...

Snubben: Jobbigt med narkolepsi när man jobbar som du gör! Tråkigt att vakna till och se att hela dagskassan har gått vilse...

Ataharis sa...

Så det var där du var... Började fundera på torkan i bloggen. :) Pirrig för skolan än då?

Studiomannen sa...

Jag minns inte! Det måste betyda att jag jobbade... :-D

Karin sa...

Trulsa: Pirrig... det var jag när jag var hos studievägledaren!

Peter: Oj då, så pass! ;)