måndag, juli 17, 2006

Haddedudingendejdå



Fyra dagar gamla och inte så kaxiga ännu

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske inte kaxiga, men gud så söta =)

Vild-hallon sa...

Jösses så söta, speciellt den där som trynar på toppen där... och den svarta till vänster... och den trefärgade till höger. :-D
Är det sant förresten att alla trefärgade kanter är honor?

S-Man sa...

Ja jösses ja...

=D

Karin sa...

Marie: Oh ja, söta som socker! Vill du ha en?? :D

Hallon: Här hemma har alla valt sig en favvis. Och ja, det är sant att de trefärgade är honor. Sköldpaddsfärgade som de också kallas. Varför vet jag inte. Vill du ha en?? :D

Snubbelubbelitolainen: Vill du ha en?? :D

Ataharis sa...

Ooooih, jag vill ha den sköldpaddsfärgade! Ehm, om jag bara kunde. Men jag kan inte ha djur, jag har inte tid som dubbelarbetande och studerande. Bajs också! :(

Karin sa...

Ja hon är riktigt go.. riktig, riktigt go! Söt och fin och gullig och vill heeemskt gärna ha en snäll matte...*fiskar inte alls på några vis* :D