torsdag, december 29, 2005

Nytt år, nya löften

Nu är det snart nytt år igen. För den som inte visste.
Detta års nyårslöfte såg riktigt lovande ut i somras, men är i dagens datum tragiskt ouppnått.
Nej, jag tänker inte ens säga vad det var...

Men nästa år! Ja då jäklar!

Men annars tycker jag att livet känns ganska odramatiskt för tillfället.
Efter en underbar London-weekend, en extra inneboende australiensare förra veckan och julafton som avrundning, så rann allt liksom ut i sanden.
Det var det det liksom.

Fast det kan ju vara skönt också. Antar jag.

Vad har ni för nyårslöften? Inte för att jag har brist på egna, men kul att veta ändå...

3 kommentarer:

Vild-hallon sa...

Att stå på egna ben och inte vara så j...a känslig kanske... Jag är dålig på det där med nyårslöften, både att komma på och sedan att hålla dem. Därför brukar jag undvika att överhuvudtaget ge några. Det är mitt löfte...:-D

Anonym sa...

Samma löften som jag ger mig själv i princip varje dag men ändå aldrig kan hålla. Ta hand om mig själv samt att inte låta andra köra över mig hela tiden. Det går sådär va.. Men nu, detta nya år, är det dags! Weee! :-P

Karin sa...

Skönt att höra att det inte bara är jag som inte lyckas helt med mina löften.
Tur att man har tillräckligt kreativ fantasi för att komma på "godtagbara" ursäkter! Hå och hej...