måndag, maj 29, 2006

Ogräs-rap?

I helgen passade vi på att städa upp i trädgården. Det innebar 3 överfyllda vagnslaster till återvinningsstationen. Jag fattar inte vart allt kommer ifrån...

I våran trädgård växer det en hel del ogräs. Vissa kan jag ge mig på är Guinness rekordbok-material. Maskrosor som mer ser ut som buskar(<-- ja, jag överdriver en aning. Och?).
Varje gång som jag drog upp en sådan riktig bamse-monster-överdimensionerad sak hände det något mycket underligt. I mitt huvud(och jag är ganska säker på att det bara var i mitt huvud, för ingen annan verkade reagera) hördes Dr Albans röst. Han sa "Hello motherplant, tell me how you're doing?"

Meh?!

3 kommentarer:

Ataharis sa...

Gahahaha! Du vet att han uppträder i Väås imorgon med alla sina gamla hittar? Jag tror ditt undermedvetna försöker säga nåt till dig....

S-Man sa...

Hmm...
Inte så konstigt egentligen att du fick den musikslingan i skallen om man tänker efter.
Det ser ju faktiskt ut som om karln har en ananas på huvudet!

Ditt beteende är heeeelt normalt och därför friskförklaras du härmed(tala föffa... inte om'att för någon bara...).

=D

Karin sa...

Trulsa: För inte så länge sedan satt jag på flygplatsen i Kuala Lumpur och hörde Dr Alban i högtalarna. Karln förföljer mig...

Smannos: Tack Dr Snurre...