fredag, oktober 20, 2006

Karin topp-tio

Jag har blivit utmanad av Vildhallon! Tydligen ska jag räkna upp tio bra egenskaper hos mig själv. Tio!! Jamen ok, here goes... Utan inbördes ordning:

1) Jag har något sjuk, men ändå bra, humor! Man måste bara hänga med i mina tankegångar...
2) Jag sjunger hyfsat. Om det är rätt tonart. Idol-juryn kanske inte är riktigt med mig på det här, men sjunger de så bra själva då? Va?? Gör de det kanske??? *tar ett djupt andetag*
3) Jag är duktig att laga mat och baka, jag tycker bara att det är så dödligt tråkigt!
Va? Är jag bara på tre??
4) Jag är duktig på att hålla huvudet kallt i stressade situationer. Detta gäller dock inte när jag ska köpa nya jeans...
5) Jag är viljestark. Har jag väl gett mig f-n på något så brukar det bli så.
Nu börjar det sina...
6) Jag är duktig att skriva. Anser jag själv i alla fall.
7) Jag är duktig på att läsa av situationer och anpassa mig därefter.
8) Jag är duktig på att köra bil! Och älskar att göra det...
9) Jag har kreativ fantasi!
Bara en till...
10) Jag är empatisk.

Nu skulle jag skicka det här vidare, men istället säger jag att alla som känner att de behöver, räkna upp tio saker du är bra på! Det kan vara bra att påminna sig själv ibland...

3 kommentarer:

S-Man sa...

Kommer bara på två om mig själv, kan lika gärna skriva den här hos dig:

1. Jag är ödmjuk
2. Jag är bäst

Fääääärdiiiiig!

=)

Studiomannen sa...

Snurre: det var med tanke på att du bara kommer upp i två punkter som jag utmanade Vild-Hallon istället! :-D

Studiomannen sa...

Japp!