onsdag, september 20, 2006

Uppdatering

Gott folk! Jag har fått min skrivklåda stillad på annat håll sista tiden. Jag skulle kunna kopiera, rakt upp och och ner, mina inlämningsuppgifter. Men jag kanske ska vänta tills de har blivit bedömda...

Men jag har skitskoj!

På fredag har vi dugga på den första kursen som avslutas just då. Det är lite ångest-laddat måste jag säga. Speciellt eftersom en av böckerna vi har är halvt skriven på grekiska. Eller var det latin? Nåt sånt obegripligt i alla fall... Men jag är inte den som är den som kastar in handduken.

Nu ska jag göra något så moget som att bege mig till biblioteket för att plugga. Det funkar inte riktigt att sitta hemma om jag seriöst ska få något gjort. Har jag märkt.

Men jag lovar att uppdatera lite mer frekvent i fortsättningen! Promise!

2 kommentarer:

Studiomannen sa...

Vi väntar! :-D

Vild-hallon sa...

Skönt... jag saknar din "skrivklåda"! :-D