lördag, februari 10, 2007

Modeblogg

Ok, jag faller för grupptrycket. Modebloggar verkar ju vara the shit nu för tiden. Jag har sett mig omkring och funderat hur jag kan göra för att också få en jättecool modeblogg. Jag har kommit fram till att man måste ha följande kriterier:


  1. En helkroppsspegel, så att...

  2. ... man kan ta bilder av sig själv...

  3. ... i dagens outfit...

  4. ... med mobiltelefonen.

Jag har allt det där förutom en helkroppsspegel, men jag kanske svänger förbi IKEA senare idag. Först måste jag bara hårdplugga H&M:s vårkatalog, så att jag kan tycka till om vad som är hett och vad som är ute. Eventuellt måste jag också leta upp någon papparazzi-sida på nätet så jag kan dela med mig om vilken kändis som är snygg, ful, för smal, för tjock och vem som är gårdagens uppstekta gröt. Men i vilket fall, nu tar jag steget, är ni med?


Gör just nu: Bloggar, jue!


Ska göra senare: Gå på kalas


Ätit idag: Pfft... jag äter inte!


Ska äta senare: Ett salladsblad med två räkor. Mmmm, vad gott!


Dagens outfit: Pyjamas från K-mart och raggsockor som mormor har stickat.

Ok, ok, ok jag vet att bilden inte är tagen vare sig i spegeln eller med mobiltelefon, men jag jobbar på det.

5 kommentarer:

Jasmin sa...

ÅÅÅÅÅÅåå så sööööt! En sån vill ja oxå ha ju!!

kramiz!

Kanalisera sa...

HaAHahaaAhahaahHAHHHAhahah!!!

Det finns hopp om mänskligheten trots allt. Heja! :-)

maruschka sa...

Love your Modeblogg, ska alltid titta här innan jag shoppar något...;o)

Anonym sa...

Touché. :-)

Unknown sa...

Hahaha, tack för dagens första skratt! Det där var skön läsning minsann!