onsdag, januari 17, 2007

Silence!

Meh hallå!! Jag försöker skriva en rapport här! Och då bestämmer sig hela Sverige för att uppdatera sina bloggar. Då kan jag inte koncentreeeera mig! Om ni inte tänker skriva om "rummet som informationsbärare" kan ni lägga ner. Capisce?

Frustrerad? Jag? Jag är inte frustrerad, varför skulle jag vara frustrerad? Om någon är helt ofrustrerad så är det jag. Och ostressad också. Och omotiverad också. Nä? Vad sa jag nu då?

Förutom det undrar jag hur en rund smak smakar? Om något har en neutral men rund smak, hur smakar det då? Ett tag funderade jag på att smaka på matoljan som påstås inneha denna underliga egenskap, men jag hejdade mig. Det är nog bättre att inte veta.

Men nu. NU. Nu ska här skrivas rapport. Japp. Jag ska bara äta något först. Inte skriva på tom mage, det kan aldrig bli bra. Men sen så!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skriva rapport är överdrivet. Vältra dig i alla andras missöden, lustiga dagar och konstiga händelser istället som de får för sig att klottra om.
Nu är inte jag sådan. Absolut inte. Hemska tanke.. *vissel vissel*

Robin H sa...

Kul att du kommenterade - länkar till dig nu så kommer jag titta in här lite då och då! Detta inlägg var superkul förresten! :)

Karin sa...

Fredrik: Du låter som den lilla, röda figuren med horn och svans som sitter på min högra axel...

ilyrm: Länk right back at ya!

Anonym sa...

Med smicker kommer du en bit på vägen helt klart.

Fast passa dig, kommer jag på dig med att tänka för mycket på studier har jag en treudd som leksak.