fredag, november 03, 2006

Katten på råttan

Datorn var mycket riktigt sjuk och ska nu läggas in. Det blir operation. Sålänge knappar jag på en lånad dator.

Billiga snöslungor finns det inte här och inga dyra heller. Jag vet inte varför ni hamnar här när ni söker på just det, men ryck upp er lite och köp en skyffel! Det finns på närmsta mack. Capisce?

Försökte just boka en tid för besiktning för bilen. Det gick väl sådär. På internetsidan fick jag meddelandet att de hade tekniska fel och att jag skulle ringa kundservice istället. På kundservice fick jag meddelandet att de hade tekniska fel och att jag skulle försöka på internet senare i eftermiddag. Hunden på katten, katten på råttan och råttan på repet. Undrar om Herr Konstapeln ser det som en godtagbar ursäkt när man kör med en bil som har körförbud? Neej ser du, jag SKULLE besikta bilen men de hade tekniska fel på bokningssidan så att ehh... vi kan väl bara dra ett streck över det här, va´?*blink, blink*
Lappen man får är, tro det eller ej, inte en skriftlig ursäkt för att de slösat bort din tid...

2 kommentarer:

Studiomannen sa...

Åk dit på chans på morgonen. Det brukar ofta funka.

S-Man sa...

Just fan.... måste besiktiga bilen!
Tack för den påminnelsen.

=)