torsdag, november 30, 2006

The final countdown

Om nio timmar och tjugo minuter bör jag sitta i en sal med en grammatiktenta framför mig. Oh, the excitement of it all...

I ett frustrerat ögonblick lovade jag att sjunga julsånger för hela skolan om jag sätter den här tentan. Risken för att jag faktiskt måste infria löftet är inte så stor, men så vet man ju aldrig. Har jag tur, eller otur, lite beroende på hur man ser på det, blir det en föreställning som sent ska glömmas. O heeeelgaaaa naaaaaatt....

4 kommentarer:

Vild-hallon sa...

Säg till om du behöver ord och noter till julsångerna... skickar på stört i så fall.

Du klarar det!!!


Word ver. var iqzynu... måste väl betyda något. :-)

Max sa...

Kan tänka mig att hjälpa till med noter & text jag med... :-)

Karin sa...

Ja men ni är väl för snälla! Men jag tror jag kör en improvisation om det nu skulle falla sig så. Det är fortfarande oklart om det blir någon sång eller inte... Det hänger nog alldeles på håret!

Ataharis sa...

Meeeäääh... Hur gick det då? Lever du?