onsdag, december 20, 2006

Plusminusnoll

Ja, som ni ser har jag förnyat här lite. Klatschigt, inte sant? Ombyte förnöjer...

Idag köpte jag årets första julklappar! En impulsiv inhandling dessutom, precis som julklappar ska vara. Jag riktigt hörde hur det rasslade till på vuxenpoängkontot, trots att det blev avdrag för att det trots allt bara är fyra dagar kvar till julafton. Men jag impulshandlade en julklapp none the less. Sen gick gick jag och åt lunch med några klasskamrater och allt var så trevligt och det är jullov och jag hade impulshandlat julklappar utan något tvång alls och sen lämnade jag påsen kvar på restaurangen...

Nu ligger jag på minus på vuxenpoängkontot igen. Damn it.

4 kommentarer:

Vild-hallon sa...

Mina julklappsinköp har gått så smidigt i år så det bara måste vara något fel någonstans... jag undrar vem som blir utan paket på julafton.

Studiomannen sa...

God jul, Karin! P&K!

Karin sa...

Hallon: Jag tror du helt enkelt har haft flyt i år. Grattis! Och god jul!

Peter: God Jul på dig också! Hoppas tomten kommer med många fina klappar!

S-Man sa...

Snajdigt värre!