lördag, mars 10, 2007

Outmaning

Ok, nu har jag blivit fångad från två håll och sitter i ett järngrepp! Det är nog bäst att jag sätter fart med det här nu!

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blivit ”tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg samt ange reglerna för spelet. Sen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista på deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de blivit ”tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Ett axplock ur på hur många sätt jag är underlig:

1) Jag är produkten av två människor som är varandras motsatser, vilket gör mig till en walking, talking motsats hela jag! En slarvig pedant, en pessimistisk optimist, en realistisk dagdrömmare.

2) Jag städar när jag blir arg. Under pms-veckan får dessvärre nästan aldrig besök. Typiskt.

3) Jag jobbar bäst och mest kreativt under stress. Och nu snackar vi riktig påtaglig stress. Do-or-die-stress. Och nu slog det mig varför jag alltid skjuter på saker till sista sekund!

4) Jag är barnsligt förtjust i tv/dator-spel.

5) Jag pratar med djur. Mycket och ofta.

6) Jag pratar svengelska på ett så övertygande sätt att jag fått folk att tro att "bestick" heter "biuwsticks" på engelska.

Nu ska jag skicka det här vidare, men faktum är att de flesta bloggare jag känner redan har fått den här utmaningen. Så det tänker jag helt rebelliskt strunta i! HA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar leva i två olika världar..