onsdag, april 19, 2006

Upptagen

Nej, jag har inte gatt vilse i bushen och blivit adopterad av aboriginer. Jag har inte heller blivit ormbiten och ligger for doden pa nagot sjukhus. Det ar bara det att jag ar sa otroligt upptagen. Jag har inte tiiid att sitta har och blogga.
Hela dagarna maste jag sitta i solen och dricka kaffe. Knalla ner och plocka mig farska vindruvor. Lata mig lite mer i solen. Strosa i stan, ata glass och shoppa.
Jag ar en otroligt upptagen kvinna.

Sa nu vet jag att ni har full forstaelse for varfor blogginlaggen inte kommer tatare. Eller hur?

10 kommentarer:

A N N I K A sa...

Låter extremt betungande. Fattar att längtar hem till den vilsamma vardagen igen! ;)

Vild-hallon sa...

Jag är väldigt förstående, lite avundsjukt förstående så där... plocka vindruvor och äta glass och vörme... låter alldeles underbart. Njut!

Anonym sa...

Så trevligt.. jättetrevligt...

Själv såg jag ett par centimeter himmel igår. Jo. det är sant.
Men sen hann väl mitt karma ikapp, så nu regnar det istället.
.. åh lycka ..

Men ha det så gott iallafall. (läses helt utan sarkasm. Jodå. På riktigt.)

Anonym sa...

Försöker väldigt mycket att vara glad för din skull, lyckas dock inget vidare. Det stora gröna monstret kommer smygande...

S-Man sa...

Hittade preciiiiiis en liten lucka i mitt åh! så späckade schema så att jag kunde avlägga en kortare visit till din blogg.

Så!
Nu är visst tiden ute.
Har inte tiiiiiiiiid.

Tada...

Ataharis sa...

Men du, Karin. Hur gör man då? För att ha det någorlunda okej, trots att man är tvungen att lämna Honom kvar därborta. Hur gjorde du?

(PS, helt okej om du svarar när du kommit hem igen. Vill ju inte störa din sysslolöshet. ;))

Karin sa...

Annika: Ytterst betungande *torkar svetten ur pannan*

Vild-hallon: Njuter fulla drag!

Jasmin: Jag skulle garna dela med mig av min blaa himmel har, men du vet hur det ar. Det finns sa manga giriga manniskor i varlden... Ack och ve. :D

Los Mannos: Skont att det finns nagon som forstar :P

Trulsa: Jag skriver ett mail senare. Men lite kortfattat. Jag grat.

Karin sa...

Onky: Missade visst din kommentar! Det ar ok, jag ar sa glad for min egen skull anda ;)

Studiomannen sa...

Så bra då, Karin, att jag inte varit här på ett tag - med tanke på att du har annat för dig än att blogga. Våren är här (i Halland) sent om sider. Vi har full blom på allt i trädgården och grillar och utemöbler är ute. Men du har varmare.

Lev väl!

S-Man sa...

Ojdå! *fniss* Råkade visst gå fel.
*------>Swischsomfan*