måndag, april 10, 2006

Aussie report

Vad sager ni? Snoar det hemma? Det later ju lite trist...
Har har det varit 25 grader och igar satt vi ute och grillade och drack.. eh... hallonsaft i solen.
Imorse satt det tydligen en stor kanguru pa grasmattan utanfor, men jag behagar inte vara uppe i gryning pa min semester sa...

Vi har bara varit har i en vecka, men det tycks som vi hunnit med en hel del. Men jag tror att jag pytsar ut det lite mer nar jag kommer hem. Det driver mig till vansinne att inte ha de vanliga tangenterna pa tangentbordet. Efter ett tag borjar jag faktiskt att tanka som jag skriver. Dessutom ar datorn jag anvander fran tidig stenalder och darmed inte den snabbaste pa kvarteret.

Men vi har det oforskamt bra.

Bara sa ni vet.

4 kommentarer:

A N N I K A sa...

Kan din dator lasa svenska? Bast att inte chansa...

Later alldeles fantastiskt. Har ar det sa klart ocksa stralande vader. Drygt tre plusgrader, regn och nagra snohogar kvar. Erkann att du langtar hem! ;o)

Vild-hallon sa...

Så då var det där med avundsjukan igen då... lika bra att anta en lätt grönaktig ton för gott... Jag vill också ha sol och 25 grader. Nuuu!!!

Hoppas att ni har det riktigt bra och skönt i solen. När ni kommer hem igen så är det vår här... så underbar som bara svensk vår kan vara.

Jasmin sa...

Jag är inte avis. jag är inte avis. Jag är inte avis... hoppas att ni har det så gott!

Karin sa...

Annika: Hemlangtan? Jag AR hemma ;)

Vild-hallon: Ar det inte var nar vi kommer hem hanger jag mig fast i forsta basta landningstall och aker tillbaka!

J: Vi har det bra. No doubt. Skont att du inte ar avis i alla fall ;)