söndag, mars 29, 2009

Suradagarna 2009, 26-28 juni med Hjulafton & Humorfestival

26-28 juni? Men nej, humorfestivalen har ju redan börjat! Hjulafton - mitt i sommaren!

Tillåt mig forcera ett skratt.

Jag ska också passa på att sätta min högra hand och större delen av armen, på att "hjulafton" inkluderar rostiga amerikanska bilar som härstammar från en tid då tv var ett nytt fenomen. Men vänta, det blir bättre. Power meet brukar ju drabba Västerås någon gång i början av juli, kanske kan alla de rostiga bilarna och deras förare och passagerare hålla till här tills det är dags?

Jag måste boka semester. Var-som-helst-utom-här låter bra, fina stränder och trevlig befolkning har jag hört. Ska vi säga 25-29 juni?

2 kommentarer:

Sara med H sa...

Ha ha, undrar hur lång tid det tog att spåna fram det briljanta "hjulafton"? De har humor suraborna!

Karin sa...

Ja, det är väl därför man väljer att satsa på en humorfestival! Can't go wrong, liksom! Skönt att de sätter ribban också...