fredag, september 14, 2007

That's Odd

Vi har en kattunge som är mer som en... en... som något vi aldrig upplevt. Vi kallar honom Odd, för han är milt sagt annorlunda. Grejen är att Odd inte kan stanna här; vi har redan uppnått våran maxkvot av katter (läs: den kvot som gör att min man inte köper en enkelbiljett till Australien). Odd och hans syster Fluff behöver nya hem. Bra hem. Långvariga hem.

Odd är inte bara en katt, han är en upplevelse. Det går bra att lämna en intresseansökan i kommentarerna eller maila ett fullständigt kattägar-CV.


Odd, här fem veckor gammal, råkade somna mitt i leken.

Hans syster, Fluff, har attityd

2 kommentarer:

Studiomannen sa...

Jag tycker att hon ser lite arg ut!

Karin sa...

Peter: Hon är inte arg, hon är blyg. Men hon döljer det bakom en fasad av kaxighet... (Nej, jag tolkar aldrig in mänskligt beteende i mina katter)